Monday, March 24, 2014

Huawei Y325 Firmware တင္နည္း

ကြ်န္ေတာ္အရမ္းကိုေခါင္းစားတိုင္ပတ္ခဲ့တဲ့ HUAWEI Y325 Firmwareတင္နည္းေလးကိုကြ်န္ေတာ္လိုတိုင္ပတ္ၾကမွာဆိုးလို ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးကို
 ျပန္လည္ေ၀မွ်ေပးလိုက္ပါတယ္ HUAWEI Y325 Firmware က update zip ျဖင့္ထြက္ရွိလာတဲ့အတြက္ recovery ကတင္ရတာျဖစ္ပါတယ္ဒါေပမဲ့ recovery ကလံုး၀ေခၚမရခဲ့ပါဘူး ကြ်န္ေတာ္ recovery ကိုကြ်န္ေတာ္သိသေလာက္တတ္သေလာက္အမ်ိဳးမ်ိဳးေခၚခဲ့ပါတယ္မရခဲ့ပါဘူး
ကြ်န္ေတာ္တစ္ေန ့လံုးၾကိဳးစားသမ်ွအရာမထင္ခဲ့ဘူးဗ်..ေနာက္ေန ့မနက္မွာေတာ့စဥ္းစားမိသေလာက္
ထပ္ေခၚေနရင္းေတြရွိခဲ့ရပါတယ္အဲ့ဒါကေတာ့...အရင္းဆံုး power key ကိုအခ်ိန္၃စကၠန္ ့ေလာက္ဖိျပီး volume + volume - ကိုတြဲဖိထားရမွာျဖစ္ပါတယ္အဲ့ဒါမွ recovery ကိုေရာက္ျပီး မိမိတို ့လိုအပ္ေသာ Firmware ေလးကိုတင္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
သိျပီးသားဆရာမ်ားရွိရင္လဲ ေက်ာ္သြားေပးပါကြ်န္ေတာ္သိသေလာက္တင္ျပေပးတာ
ပါ ကြ်န္ေတာ္ရဲ့သင္ဆရာျမင္ဆရာၾကားဆရာမ်ားအားလံုးကိုအစဥ္ေလးစားေနလွ်က္ပါ...

ရဲထက္ (www.wavemobilespecialservices.blogspot.com)

No comments:

Post a Comment

လူၾကီးမင္းတို႔ ၏ အခက္အခဲမ်ားကို yehtet.al.al@gmail.com & minthweyint@gmail.com သို႔ mail ပို႔ျပီးေမးျမန္းႏိုင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ....

Twitter Bird Gadget