Tuesday, November 12, 2013

ေတာင္းပန္ပါရေစဗ်ာ။

ကၽြန္ေတာ္ဒီရက္ထဲမွာပို႕စ္ေတြမတင္ျဖစ္တာၾကာသြားပါျပီ။ကၽြန္ေတာ္ software တစ္လံုးနဲ႕တိုင္ပတ္ေနတဲ့အတြက္မတင္ျဖစ္တာပါ။software ျဖစ္တာဆိုေတာ့ကၽြန္ေတာ္တို႕မင္းသားၾကီး Huawei ေပါ့ဗ်ာ။ software ကလည္းပ်က္။ MPT ကလည္းစုတ္ဆိုေတာ့တိုင္ကိုေရလည္ပတ္သြားတာပဲဗ်ာ။အခုေတာ့အားလံုးအဆင္ေျပသြားပါျပီ။ကၽြန္ေတာ့
ရဲ႕ဆရာကိုျဖိဳးနဲ႕ေတြ႕မွပဲအဆင္ေျပသြားပါေတာ့တယ္။
ရရျပီးခ်င္းကၽြန္ေတာ္ပို႕စတင္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
ေနာင္ရက္မ်ားလည္းဆက္တိုက္တင္သြားေပးပါ့မယ္။ဒီရက္ထဲမွာ ေတာ့ကၽြန္ေတာ္ဒီဘက္ပိုင္းကိုမလွည့္ႏိုင္တဲ့
အတြက္ ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ပရိတ္သတ္ၾကီးမ်ားကို sorry ပါလို႕ေျပာပါရေစခင္ဗ်ား။

မိုဘိုင္းေလာကမွညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားကိုခင္မင္ေလးစားလ်က္
ရဲထက္ (www.wavemobilespecialservices.blogspot.com)

No comments:

Post a Comment

လူၾကီးမင္းတို႔ ၏ အခက္အခဲမ်ားကို yehtet.al.al@gmail.com & minthweyint@gmail.com သို႔ mail ပို႔ျပီးေမးျမန္းႏိုင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ....

Twitter Bird Gadget